God morgon!

God morgon på alla, nu så ska jag byta om till fotbolls kläder och sen så ska man åka iväg till köping och spela match i det här hemska vä dret.
Och idag kommer bästa Ellen hit efter jag har spelat match, och vi ska nog bada lite i poolen om det blir bättre väder. 

och igår så skrev jag ju att jag skulle lägga ut en bild på in nya scorp, så den bilden kommer nog ut runt 14.00-15.00 ;) <3
ha det bra så ses vi vid nästa inlägg <3

det är Julia, ellen och jag som är och kollar på Rm 2012 på bilden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

minsports.blogg.se

Hejsan! Den här bloggen handlar om mina sporter. De sporter jag kommer att skriva om är, Fotboll, Cheerleading och Bandy. Jag kommer att skriva mest om Cheerleading eftersom det är roligast att läsa om. Hoppas du fortsätter läsa min Blogg för det kommer bli mycket kul! <3

RSS 2.0